Diverse logo’s

Het ontwerpen van een logo is meer dan alleen een paar letters en een plaatje samenvoegen. Een logo vormt één geheel en past bij de uitstraling van jouw bedrijf. Wat jezelf mooi vindt is ook niet per se een goed logo. Het meest belangrijk bij een logo is dat het de doelgroep (je klanten) moet aanspreken…

Wij begrijpen dit als geen ander!

Onderscheiden en profileren, imago. Wat wil je uitdragen? Bij je onderneming hoort een bepaalde uitstraling. Ben je een financieel dienstverlener, dan past geen al te frivole stijl. Maar richt je je met deze onderneming bijvoorbeeld vooral op financiële dienstverlening aan vrouwen, dan kun je kiezen voor een onderscheidend element dat juist vrouwen aanspreekt. De kunst is om je beeldmerk en logo zo te kiezen dat in één oogopslag duidelijk is wat je doet, en hoe je dat doet en voor wie.

Wij zorgen ervoor dat je een logo krijgt dat past bij je bedrijf én de diensten of producten die je aanbiedt. Wij kijken daarbij ook naar het marketing technische aspect en ontwerpen een logo gebaseerd op onze creativiteit dat aansluit bij jouw doelgroep. Of het nu een strak, stijlvol, speels of eenvoudig bedrijfslogo is waar je naar op zoek bent, wij zorgen dat je bedrijf zich professioneel kan presenteren.

Een logo alleen vormt nog geen huisstijl. In een goede huisstijl zijn herkenbare elementen (blokjes, rondjes, figuurtjes, streepjes en/of kleuren) verwerkt, die het logo ondersteunen of afgeleid zijn van het logo. Deze elementen keren terug en zorgen zo voor de herkenbaarheid en identiteit van je communicatie-uitingen.

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!